Friday 5 August 2011

1 ramadhan!

bermule dari 83 kg,158 cm.

ok,akcelly 3 bulan sebelum ni,aku ade ikut diet atkin,(And still aku masih ikut...)tapi kan sedih gile sebab hilang sikit je...padahal...patotnyer da bole hilang 30 kg..ok,mungkin aku skema sgt pegi dgr je ckp atkin yg exercise tak diperlukan sgt...sebenarnyer perlu,sebab nak tingkatkan metabolisme...and aku baru sedar hakikat tu...

tapi aku hanye kurg dalam 12 kg je...duh,rase tertekan gile tau...takpela...terime je la..
lepastu,ok,ramai yg ckp,atas(bahagian badan ) nampak kecik,tapi bawah..erkk...sangat memalukan...sgt besar..duh...i know...and aku skrg tgh workout bahagian kaki la...nyampah betul dengan kaki tu...rase nak bedah sendiri keluarkan lemak sendiri.hahaha.senang!
memandangkan bulan puase ni sgt penat mau exercise treadmill,so aku gune je la takasima body massanger tu..ala yg shake2 tu...die ade kelajuan tertentu dan setiap kelajuan ade bahagian badan yg die tumpukan..mcm,kalau speed yg paling laju that is 40,die akan tumpukan bahagian kaki je...sangat sakit tau berdiri lame2..melainkan kalau dgr mp3 sambil nyanyi..haha..baru tak terase lame.

anyway,aku buat extreme punye diet...mau hilang sampai 20 kg 1 bulan puasa ni....hehe..i know it is imposible..uhuhu..tapi kan,mane tau....bulan ramadhan ni kan doa mustajab.
hehhehehe.

No comments:

Post a Comment